Designa Studio
  • Home
  • Partners
  • Actie
  • Diensten
  • Klacht
  • Contact

Diensten

  • - klik hierop voor onze diensten -
    • Verzekeringen ( Particulier & Zakelijk )
    • Hypotheken
    • Financieringen
    • Uitvaart
    • Pensioenen
    • Bruiloftverzekeringen
    • Belastingen
    • Aankoop & Verkoopbemiddelingen
    • Taxatie
    • Scheidingsbemiddelingen
    • Budgettering
    • Second Opinion

Omschrijvingen

  • Administratie & Belastingen
  • Verzekeringen
  • Hypotheek
  • Aankoopbemiddeling
  • Bugetteren
  • Werkwijze QAC

Administratie & Belastingen
Bent u op zoek naar deskundigheid op het gebied van administratie, jaarrekeningen, belastingen en financiële adviezen? Dan bent u bij Quality Advice & Consulting aan het juiste adres. Wij zijn deskundig op financieel en fiscaal gebied. Ons kantoor richt zich met name op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op startende ondernemers. Wij leveren goede kwaliteit tegen een aantrekkelijk tarief. Het verschaffen van duidelijkheid aan de klant staat bij ons hoog in het vaandel. Bij ons weet u hoe uw bedrijf er werkelijk voor staat. De lijnen bij ons zijn kort, waardoor u snel geholpen kunt worden.


Samenstelling Jaarrekening
Op basis van de door u verstrekte gegevens stellen wij een jaarrekening voor u samen. Door de financiële informatie te verzamelen, te rubriceren en samen te vatten krijgt u inzicht in de financiële situatie en de prestaties van uw onderneming. Quality Advice & Consulting ziet de jaarrekening niet als het sluitstuk van een boekjaar, maar als het vertrekpunt voor het in kaart brengen en aanbrengen van verbeteringen in uw financiële huishouding, zoals het optimaliseren van uw fiscale positie en het terugdringen van onnodige risico’s. Wij bespreken de jaarrekening in een persoonlijk gesprek met u en zullen u adviseren over eventuele investeringen en bezuinigingen.

Opstellen Fiscale Aangiften
Quality Advice & Consulting verzorgt voor u al uw fiscale aangiften. De twee meest voorkomende zijn de aangifte omzetbelasting en de aangifte inkomstenbelasting.

Fiscale Advisering
Quality Advice & Consulting is bekend met de laatste ontwikkelingen in de fiscale wet- en regelgeving en kan u daarover adviseren. Denk daarbij aan adviezen die betrekking hebben op de juiste ondernemingsvorm van uw bedrijf. Welke fiscale voor- en nadelen kleven er bijvoorbeeld aan een eenmanszaak, vennootschap onder firma of besloten vennootschap?
Vraag het aan Quality Advice & Consulting.
Is uw belangstelling gewekt? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Weet u niet precies welke verzekeringen of welke categorie verzekeringen op uw persoonlijke situatie aansluiten? Of wilt u graag ondersteuning en een persoonlijk aanspreekpunt?

Quality Advice & Consulting neemt uw wensen en mogelijkheden onder de loep en komt met passende verzekeringen of een voordelig verzekeringspakket voor het hele gezin.

Wij onderscheiden ons in de drukke hypotheekmarkt door een eigentijdse en complete aanpak.
Dat betekent dat wij de hypotheek toetsen op zaken als: fiscaliteit, leeftijd, looptijd, gezinssituatie en
toekomstvisie. Wij streven ernaar uw woonlasten exact aan te laten sluiten op uw persoonlijk situatie.

Aankoopbemiddelaar ?

Zodra u een woning wilt bezichtigen schakelt u uw aankoopbemiddelaar in. Uw bemiddelaar maakt voor u een afspraak bij de verkopend makelaar. Samen met uw "eigen adviseur" gaat u vervolgens de woning bekijken. Overigens geheel vrijblijvend. Maximale onderhandelingsprijs.

Met de koper wordt afgesproken wat de maximale prijs is waarvoor uw bemiddelaar het pand namens u mag aankopen. Tijdens de onderhandelingen vindt veelvuldig contact plaats tussen koper en aankoopbemiddelaar, waarbij de koper het beslissende ja-woord geeft. Uw bemiddelaar geeft daarbij advies. Professionele onderhandelingen.

Vervolgens beginnen de onderhandelingen. Namens u worden er heldere en duidelijke onderhandelingen gevoerd met als doel een zo laag mogelijke aankoopprijs. Ook wordt er onderhandeld over de voorwaarden in het koopcontract. Maar al te vaak laten kopers alleen het verkrijgen van een hypotheek als ontbindende voorwaarde opnemen. De dagen rond de aankoop van een woning en de onderhandelingen worden door consumenten vaak als zeer spannend en emotioneel ervaren. Uw bemiddelaar houdt u dan ook permanent op de hoogte van de ontwikkelingen! Zodra overeenstemming wordt bereikt, stelt de verkopende partij de koopakte op. Uiteraard controleert uw bemiddelaar deze voor u op "haken en ogen". Pas nadat uw bemiddelaar u "groen licht" heeft gegeven, tekent u. Dit kan u immers veel ellende achteraf besparen!

Goedkoopste notaris
Veel consumenten zijn niet op de hoogte van de onderhandelingsruimte in notaristarieven. Uw bemiddelaar zoekt voor u een betrouwbare notaris met een zo laag mogelijk tarief.

Controle
Eventueel kan uw aankoopbemiddelaar uw hypotheek-offerte(s) op juistheid controleren. Ook hier blijkt vaak dat er aanzienlijk te besparen valt. Uiteindelijk maakt uw notaris een transportakte, hypotheekakte en afrekening op. Uw bemiddelaar controleert deze op juistheid zodat u weet wat u tekent!

IN HET KORT
- Uw bemiddelaar regelt voor u een zo voordelig mogelijke NWWI taxatie van het aan te kopen pand.
- Uw bemiddelaar voert namens u een duidelijke onderhandeling over de koopprijs en sleept er voor u de laagste koopsom uit!
- Uw bemiddelaar zorgt voor zo gunstig mogelijke voorwaarden in het koopcontract.
- Uw bemiddelaar houdt u voortdurend en nauwgezet op de hoogte van de stand van zaken tijdens de onderhandelingen.
- Uw bemiddelaar zoekt voor u een voordelige en betrouwbare notaris.
- Uw bemiddelaar controleert voor u de koopakte op "haken en ogen".
- Uw bemiddelaar controleert uw hypotheekofferte(s) op voor u onvoordelige voorwaarden.
- Uw bemiddelaar controleert uw hypotheekakte, transportakte en afrekening van de notaris op juistheid.

Tarieven :
- Aankoopbemiddeling € 1200,00
- Taxatierapport € 300,00
- Bouwkundigrapport € 300,00

Weet u niet altijd waar uw geld blijft?
Een begroting geeft inzicht in uw persoonlijke financiën.
U ziet hoeveel geld u heeft en hoe u het kunt besteden.

Hoe gaat u te werk?

Een begroting is persoonlijk.
Een begroting is een overzicht van uw inkomsten en uitgaven. Het geeft duidelijkheid over hoe u uw geld kunt besteden. Een begroting is altijd uniek en persoonlijk. Iedereen maakt andere keuzes en heeft andere wensen. Er zijn rijkere en armere maanden. En dure en goedkope maanden. December is vaak een dure maand. Mei is bijvoorbeeld vaak een rijke maand: dan krijgen veel mensen vakantiegeld. Dit geld kunt u gebruiken om een arme of dure maand te compenseren.

79 % van de huishoudens heeft overzicht over hun inkomsten en uitgaven

Aan de slag met uw begroting
Sommige inkomsten en uitgaven komen iedere maand terug. Andere ieder kwartaal, ieder half jaar of ieder jaar. Daarom is het slim om een gemiddelde maandbegroting te maken. QAC rekent dan alle inkomsten en uitgaven in een jaar om naar een gemiddeld bedrag per maand. QAC noteert alle inkomsten in de begroting. Dus behalve uw salaris ook de belastingteruggave, uw vakantiegeld en de toeslagen die u ontvangt. QAC telt al uw inkomsten op. Deel het bedrag door 12 en u ziet nu uw gemiddelde maandinkomsten.

Uitgaven
QAC noteer alle uitgaven in de begroting. Denk aan huur of hypotheek, verzekeringen, boodschappen, benzine. Vaste lasten zoals huur en energie vindt u op uw bankafschriften. Reken alle bedragen terug naar een gemiddeld bedrag per maand. Tel alle uitgaven bij elkaar op. U weet nu hoeveel u gemiddeld per maand uitgeeft.

Quality Advice & Consulting hanteert drie groepen uitgaven:
1. Vaste lastenVaste lasten betaalt u met een vaste regelmaat. Vaak betaalt u steeds hetzelfde bedrag. Dit zijn contracten zoals de huur of hypotheek, energie, belastingen, abonnementen en contributies.
2. ReserveringsuitgavenReserveringsuitgaven komen niet iedere maand terug. Ze zijn wel belangrijk. Kleding, schoenen, meubilair, elektrische apparaten, vakanties en het onderhoud van uw huis en tuin vallen hieronder. Leg iedere maand wat geld opzij zodat u voor deze uitgaven altijd wat achter de hand heeft.
3. Huishoudelijke uitgavenHuishoudelijke uitgaven doet u iedere week. De boodschappen vallen hieronder. Maar ook kleine uitgaven bij de drogist, de kapper, roken of cadeautjes zijn huishoudelijke uitgaven.

Actie nodig?
Soms betekent inzicht in uw begroting dat er actie nodig is. Misschien wilt u iets in uw inkomsten of uitgaven aanpassen. Wilt u besparen op bepaalde uitgaven? Of wilt u voor meer inkomen zorgen? Misschien heeft u recht op tegemoetkomingen.QAC bied u praktische handvatten om uw financiële situatie te verbeteren. Maak daarom vandaag nog een afspraak.

 

1. Oriëntatie
Om te beginnen, plan je zelf het vrijblijvende kennismakingsgesprek in. En omdat wij vinden dat je geen persoonlijk advies kunt geven als je elkaar niet kent, nemen wij deze voor onze rekening als u bij ons op kantoor komt.

- Tijdens het gesprek vertel jij de adviseur over hoe jouw leven eruit ziet, wat jij belangrijk vindt en wat jouw plannen voor de  toekomst zijn.
- De adviseur vertelt jou wat je van QAC kan en mag verwachten.
- Hij geeft een grove indicatie van de kosten voor het soort advies dat je nodig hebt.
- Jij besluit of je met ons verder gaat.

Op basis van het kennismakingsgesprek besluit je of je met ons verder gaat. Na het gesprek met de adviseur ontvang je een overzicht van wat wij voor jou gaan doen, hoeveel tijd we hiervoor nodig denken te hebben en hoeveel dat kost. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Pas na jouw akkoord gaan we aan de slag.

2. Inventarisatie en analyse
- Geef jij akkoord? Dan gaat QAC- aan de slag.
- We maken een inventarisatie en analyse van jouw gehele financiële situatie.
- We stellen een Persoonlijk Klantprofiel op met daarin jouw wensen en toekomstplannen.

3. Advies
- We stellen een advies op met het Persoonlijk Klantprofiel als basis.
- We gaan op zoek naar de juiste oplossing we vergelijken verschillende situaties, producten en voorwaarden.
- We rekenen de financiële gevolgen van verschillende levensveranderingen uit, zoals verlies van inkomen, gezinsuitbreiding, meer of minder verdienen en met pensioen.
- We maken een selectie van een aantal passende producten.In het adviesgesprek dat daarop volgt: bespreken we de voor- en nadelen.Nemen we alle berekeningen door, zodat je precies weet hoe het zit.

4. Bemiddeling
Keuze gemaakt? Dan is het tijd om voor QAC officieel aan de slag te gaan.

- Meestal gebeurt dit nadat je de bemiddelingscontract hebt getekend.
- We verzorgen het papier- en regelwerk.
- We begeleiden de formele afsluiting.
- En na jouw akkoord: definitief afsluiten .

 

  • Home
  • Partners
  • Aktie
  • Diensten
  • Klacht
  • Contact